Reklamacje
1. Reklamacje należy składać na adres Usługodawcy.
2. Składając reklamację należy dostarczyć do Usługodawcy reklamowany produkt wraz
z dowodem zakupu i wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym.
3. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta usługodawca naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru.
4. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności. (Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego).
5. Klient traci uprawnienia określone w pkt. 4 niniejszego paragrafu, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.
6. Reklamacjom nie podlegają artykuły pończosznicze.
Zwrot bez podania przyczyny
1. Zgodnie z "Ustawą z dnia 30.05.2014 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", można odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko w przypadku jeżeli produkt nie jest zniszczony, uszkodzony lub w żaden sposób użytkowany, jest czysty i bez zapachów (np. perfumy, kremy).
2. Zwrotom i wymianom nie podlegają artykuły pończosznicze.
Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas na nasz koszt lub za pobraniem.
3. Po przyjęciu zwrotu bielizny (informacja o przyjęciu zwrotu zostanie wysłana e-mailem) przekażemy Państwu pieniądze w ciągu 7 dni roboczych, chyba, że strony postanowią inaczej. Pieniądze zostają przekazane:
a - na konto bankowe, którego numer należy dołączyć do wysyłanego towaru
4. Bielizna, której zwrot/reklamacja nie zostanie uznana będzie odesłana na koszt klienta. Prosimy pamiętać o starannym zapakowaniu przesyłki i odesłanie jej w otrzymanym opakowaniu kartonowym.
5. Opakowanie ozdobne jest usługą - nie podlega zwrotowi. W przypadku zwrotu bądź wymiany bielizny, prosimy nie odsyłać opakowania ozdobnego.
6. W celu dokonania zwrotu, o którym mowa w ust. 1 należy:
a. Wypełnić „Formularz zwrotu towaru", który jest dołączany do każdej przesyłki. Jeśli formularz został niedołączony lub zagubiony, należy go wydrukować ze strony sklepu.
b. Odesłać towar wraz z wypełnionym „Formularzem zwrotu towaru" i oryginalnym paragonem fiskalnym na adres: NiKA Kamil Karwiński, ul. Plac Zamkowy 4/1, 49-306 BRZEG, z dopiskiem „zwrot"
c. w przypadku, gdy zamówieniu towarzyszyły jakiekolwiek „gratisy", należy je również zwrócić
7. Odsyłany towar należy zapakować w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie w transporcie i odesłać w otrzymanym opakowaniu kartonowym.
8. Koszt odesłania towaru do NiKA Kamil Karwiński pokrywa Klient.
9. Koszty przesyłki oraz inne koszty uboczne transakcji nie podlegają zwrotowi.
Wymiany
1. W ciągu 14 dni od odebrania przesyłki Klient ma możliwość dokonania wymiany towaru. Jest to możliwe tylko w przypadku jeżeli produkt nie jest zniszczony, uszkodzony lub w żaden sposób użytkowany, czysty i bez zapachów (np. perfumy, dym papierosowy, kremy).
2. W celu dokonania wymiany, o którym mowa w ust. 1 należy:
a. Wypełnić „Formularz wymiany towaru", który został dołączony do przesyłki. jeśli formularz został niedołączony lub zagubiony, należy go wydrukować ze strony sklepu.
b. Odesłać towar wraz z wypełnionym „Formularzem wymiany towaru" i oryginalnym dowodem zakupu na adres NiKA Kamil Karwiński ul. Plac Zamkowy 4/1 49-306 Brzeg na swój koszt.
c. Pokryć ewentualną dopłatę, w przypadku wyboru droższych produktów na wymianę
3. Warunkiem pierwszej bezpłatnej wymiany jest wybór jako opcji dostawy - Poczty Polskiej lub InPost. Wówczas koszty przesyłki do klienta ponosi NiKA Kamil Karwiński. Towar przesyłany jest do Klienta Pocztą Polską. Każda kolejna wymiana wiąże się z kosztami wynoszącymi 14,49 zł za przesyłkę, którą ponosi klient.
4. Odsyłany towar należy zapakować w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie w transporcie i odesłać w otrzymanym opakowaniu kartonowym.
5. Koszt odesłania towaru do NiKA Kamil Karwiński pokrywa Klient.
6. W przypadku powstania nadpłaty w wyniku wymiany nika-bra.pl dokona zwrotu ceny produktu w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania przesyłki poprzez pozostawienie kwoty pieniężnej do dyspozycji Klienta.
7. Kwota, o której mowa w ust. 5 zgodnie z dyspozycją klienta na „Formularzu wymiany towaru" może zostać przelana na jego rachunek bankowy lub przekazana na poczet kolejnych zobowiązań (nowych zamówień).